eliinswiing

Alla inlägg under september 2011

Av Elin S - 14 september 2011 16:49

Går inte så bra för mej att plugga...

Har inte kommit igång än :P


Hatar att plugga, iaf so!

Verkligen mitt sämsta ämne!-.-'



________________________________________________________________________

mr.kalle andersson:


hej elin<333333333333333333jag är kär i dej o din sexiga rumpa<333333333 puuuuuss




Svar: haha, kalle!

Kul du är!

Mongo! :D




Av Elin S - 14 september 2011 15:09

Shooooooooooobah!

Hemma nu!

Men rider nog ikv för nu måste jag plugga!


Skolan var helt okej idag!
Första timmen, spanska men kolla på nån film så det var ju ganska soft!

Sen skoljoggen, lunch seeeeeen HK!
Vi gjorde pizza och kladdishkakish! 

Så himla gott, är fortfarande proppmätt!

  Min hand ;P



Men nu ska jag plugga men återkommer senare!   



Btw, ska vi göra en överänskommelse?

Ni blir bättre på att kommentera så blir jag bättre på att uppdatera!? :D


Okey? ;)

Av Elin S - 14 september 2011 11:15

Ni får gärna röst på mej 




Klicka HÄR för att rösta på mitt bidrag!

Sök på Elin Sving!  

Av Elin S - 14 september 2011 06:48

ska klä på mej och packa nu!

Skoljoggen idag-.-

Våran mentor har slagit vad med 8:c mentor att vi kommer vinna över dom men alla i min klass tvivlar!

C är ju värsta sportklassen!

Så sämsta vadet!


Dagens outfit blir väl jeans o luvtröja, eller något sånt!

VEt faktiskt inte men måst klä på mej NUUU!

Om 25 min kommer bussen och jag ska mata hästarna, packa, sminka mej, välja kläder och  klä på mej!


Liite ont om tid?

Ääääh, det klarar jag   

Av Elin S - 13 september 2011 21:56

Heeeeemma efter att ha ridit lektion! 

Gick väll lite sådär!

Skulle hoppa lite olika linjer o sen bana!


Tequila får värsta damprycket och typ bockar, bockar och bockar!

H E L A  T I N !

Var asnära på att flyga av en gång, eller ja flera gånger men en gång var jag typ 5 cm i fårn backen med handen, när Tequila slänger upp huvet så jag åker tillbaka mot sadeln igen!
Det kallas tur?!


HAahah


Det är ju alltid liiitee kul att rida damp ponnyer!

Älskar henne ändå<3


Iaf så stegra hon lite oxå o just när jag trodde hon skulle bocka så stegra hon så jag hamna i bakvikt och trodde serriöst att vi skulle tippa över!

As läskigt!


Klarade oss som tur!


Men hon var väll ganska fin när hon arbetade och fokuserade på det hon skulle...<3


Sen så backa jag lite när vi hoppa bana, vet faktiskt inte varför..., så det gick lite segt och vi fick ett stopp men annars så!


Det var ju faktiskt mitt fel!



Rörig text men hoppas ni fattar! :D<3


Av Elin S - 13 september 2011 06:58

Hinner inte blogga så mkt nu!

Har lite brottom har inte hunnit packa, sminka mej eller gett hästarna än...

Var lite seg så här på morronen!


Aja, uppdaterar  när jag kommer hem!

Av Elin S - 12 september 2011 15:33

Sitte här och äter pizza som jag värmt sen igår  

Ska byta om och rida men först ska hästarna få mat

och medans dom äter ska jag mocka ur vindskyddet!

Får se om jag hinner lägga in en ny bädd åt dom,

så dom får det varmt och skönt!


Lite snabb uppdatering bara!

Nu ska jag kolla lite på tv medans jag smälter maten!



Av Elin S - 12 september 2011 06:42

God morgon!

Har ätit frukost, klätt på mej och borstat håret 

Ska bara sminka mej och ge hästarna mat sen är jag klar!


Dagens outfit:

Svart linne

svarta tights

svart kjol med små blommor

svart kofta


Kke kommer bild senare 


   Simone och Tequila på bilden :)

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards