eliinswiing

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Elin S - 5 september 2011 21:29

JAg har aldrig haft någon riktig idol,

aldrig haft någon speciell person som jag har velat bli som,

men det brukar ju alla tjejer ha, speciellt inom hästvärlden!

Oftast om man frågar en tio årig häst tjej vem hennes idol är vad toru hon svarar?

Malin baryard!

Men inte jag, för jag har aldrig haft henen som idol, inte vad jag kan minnas!


Men nu ttror jag att jag har hittat min idol!

Nämligen Danai Doverholt!

En tjej som är helt azum!

Kolla in på hennes blogg så förstår ni nog vad jag menar!

Asså vem kan inte gilla den tjejen?

Av Elin S - 5 september 2011 17:27

Nyss kommit in efter att ha fixat iordning sadeln jag ska rida i idag 

Målade även ett par av mina stigbyglar vita  


Så imorron på lektionen blire svart/vit outfit för mej och Tequila!


Men aja, sskriver mer senare!

Av Elin S - 5 september 2011 15:48

Fixat facebook connect t bloggen nu 

Bara så ni vet lixom!

Av Elin S - 5 september 2011 15:37

Nu är jag hemma efter att ha varit i skolan hela dan!

Har just fikat lite,

ska ut till kaninen och hästarna så dom får mat sen ska jag

väll rida!

Medina fick ju vila igår så hon ska få jobba idag!

Tequila ska oxå få jobba eftersom vi bara busade o sånt igår!
Ska rida i andra sadeln idag o se om den ligger bättre!

Aa men skriver mer senare!

Av Elin S - 5 september 2011 06:42

Ska snart klä på mej!

Inlägget om min och Tequilas tid kommer upp när jag kommer hem!

Så aa, vi hörs!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards