eliinswiing

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Elin S - 14 september 2011 21:11

Åååhå!

Sitter o kollar på charlies häst och hund!


Vad som hällst därifrpn skulle sitta fint just nu!

Allt är så gryymt snyggt!


Vet vart ifrån jag ska önska mej saker i jul iaf! 


Blir inte billigt för lilla pappa nu,

Ska ju vara saker till hästarna och till mej!


Men blinkar man lite så får man kke nåt därifrån!

Det mästa är ju inte jätte billigt!


Menmen, än är det inte jul!


ÄR ni sugna på att ha frågestund snart?

Typ imorron eller nåt?


Tyvär kommer veckans blogg inte upp dels för få anmälda och ni lämnade inte nån bloggadress...

Men kommentera så kör vi det igen!


Btw, hatar orkanen/stormen som kommit från USA!

Hästarna blåser bort! :O

Näe, men dom springer o frustar o sånt!

Sen är det ju så mörkt så man ser ju inte om dom gjort illa sej eller så,

om dom skulle bli liggande...

Vi har ju lösdrift.

Hoppas ALLA tre sover i vindskyddet inatt! <3


Nu ska jag duscha sen sova!

Så natti natti!

Av Elin S - 14 september 2011 16:49

Går inte så bra för mej att plugga...

Har inte kommit igång än :P


Hatar att plugga, iaf so!

Verkligen mitt sämsta ämne!-.-'



________________________________________________________________________

mr.kalle andersson:


hej elin<333333333333333333jag är kär i dej o din sexiga rumpa<333333333 puuuuuss




Svar: haha, kalle!

Kul du är!

Mongo! :D




Av Elin S - 14 september 2011 15:09

Shooooooooooobah!

Hemma nu!

Men rider nog ikv för nu måste jag plugga!


Skolan var helt okej idag!
Första timmen, spanska men kolla på nån film så det var ju ganska soft!

Sen skoljoggen, lunch seeeeeen HK!
Vi gjorde pizza och kladdishkakish! 

Så himla gott, är fortfarande proppmätt!

  Min hand ;P



Men nu ska jag plugga men återkommer senare!   



Btw, ska vi göra en överänskommelse?

Ni blir bättre på att kommentera så blir jag bättre på att uppdatera!? :D


Okey? ;)

Av Elin S - 14 september 2011 11:15

Ni får gärna röst på mej 




Klicka HÄR för att rösta på mitt bidrag!

Sök på Elin Sving!  

Av Elin S - 14 september 2011 06:48

ska klä på mej och packa nu!

Skoljoggen idag-.-

Våran mentor har slagit vad med 8:c mentor att vi kommer vinna över dom men alla i min klass tvivlar!

C är ju värsta sportklassen!

Så sämsta vadet!


Dagens outfit blir väl jeans o luvtröja, eller något sånt!

VEt faktiskt inte men måst klä på mej NUUU!

Om 25 min kommer bussen och jag ska mata hästarna, packa, sminka mej, välja kläder och  klä på mej!


Liite ont om tid?

Ääääh, det klarar jag   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards