eliinswiing

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Elin S - 3 september 2011 16:27

Ska plugga nu eftersom jag inte har något bättre för mej!

Har lust att skrivs nåt så vi får se om det kommer upp nåt snart!

Sitter iaf och lyssnar på spotify!  

Av Elin S - 3 september 2011 15:28

Har ridit Medina nu!

Hon var inte på så bra humör och

det tog två timmar att bara hämta henne i hagen!

Hoppade idag oxå och hon hade gryymt studsig galopp!


Iaf om ett tag ska jag hitta på nåt med Lisa,

antagligen hemme hos henne  


Aja, bloggar senare!

 

Av Elin S - 3 september 2011 12:04

Håller på att göra varm o'boy!

Kommer snart få feber, eftersom jag just nu har undertemp,

brukar alltid få det innan jag får feber!

Så sitter här och fryser!

Så ska dricka varm o'boy sen klä mej VARMT så jag kan rida!

Här skiter man i att man är sjuk o har några grader lägre temp. än man brukar!

Ute är det 18 grader o inne 22, så är nog en ganska bra idé att ha varma kläder eftersom jag fryser fast jag ligger under täcket!

Kan inte andas med näsan häller... 

Nu blev o'boyen klar, blev en stoooor kopp som jag ska häva vaniljglass i!

Super gott!

Men hörs efter att jag hoppat Medina o longerat Tequila!

Av Elin S - 3 september 2011 08:23

ligger här snuvig som bara den, ont i halsen o lite i huvet!

Men tänker ändå hoppa Medina och longera Tequila!

Man skiter väl i att man är sjuk?  

Nu ska jag knarka halstabletter! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards