eliinswiing

Alla inlägg under september 2011

Av Elin S - 30 september 2011 21:20

Ja, updateringen är juu inte på topp...

Och inte läre det bli bättre imorron så jag antagligen inte kommer ha tillgång till någon data :(

Ska vara häst och hund vakt åt farfar :)


Ska se om jag orkar fixa några tidsinställda..

Men nu ska jag plugga! :)

Båda hästarna fick vila idag.

Medina rids ner till Gåsbacka imorron :)

Får se hur det går, om nerverna tar över eller om jag lyckas hålla henne lugn :)

Ska ju bara skritta men det är ju en bit så.. ;)


 

Av Elin S - 30 september 2011 17:43

dålig uppdatering..

Är trött..

Måste plugga..

Och ringa Sigrid :)

Och rida! :D


Men återkommer :D

 

Av Elin S - 30 september 2011 06:55

Vill ni veta en sak?

Igår var det besöksrekord! :D

Tummen Upp

 


Men ni är jätte dåliga på att komentera!

Tummen Ner



Tycker ni kan bli bättre på det så blir jag mycket mer motiverad till att uppdatera :)

Av Elin S - 29 september 2011 21:14

Red bara Medina idag, eftersom hon var så surig så orkade jag inte rida Tequila oxå..heheh ;)

Men imorron ska båda ridas :)


Iaf så red jag igenom Medina, red säkert i en och en halv timme och minst en halvtimme bara bråka vi...

Hon bara backade, vägrade gå frammåt och kastade upp huvet när jag peta till henne med skänklarna eller spöt...


Men sånna dagar finns ju oxå!


Jag vann ialla fall och fick henne tillslut att göra det jag ville :)

Men nu är jag så jävla trött så jag orkar intehålla ögonen öppna,

ska ut till hästarna sen blire säääängen!

Tagga matteprov imorron...eller inte! ;)

Av Elin S - 29 september 2011 17:13

Nuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

 





Drar jag ut och rider :)

Åter kommer när båda är ridna :D

Av Elin S - 29 september 2011 14:59

Shiiit vad varmt! ;)

Så himla skönt :)

Älskar´t, lätt :D


Ska iaf snart rida tror jag :)

Hästarna ska bara få äta klart först då jag nyss gett dom hö.


  Petra, en ridskole häst på DKRS!


Blir till att rida båda på täckten jag red Tequila på igår ;)



Av Elin S - 29 september 2011 06:47

Nyss kommit ut ur duschen :)

Snart drar man till skolan...

Såååååååååå har inte tid att blogga :P


Men updaterar när jag kommer hem om jag hinner :D

 

Av Elin S - 28 september 2011 21:10

Dagens ridpass gick ju inte bra kan jag ju säga!-.-

Red ut på Medina när hon hoppar till för något i skogen, antagligen något rådjur eller nåt...

Och eftersom hon har så satans med nerver så blir hon helt jävla uppspelt, vägrar gå frammåt, och får bråttom hem...

Hoppade till för allt och ingenting på vägen hem!

Orkade inte bråka med henne utan skrittade hem och borstade av henne.

Hann ninte rida igenom henne eller nånting...

Ingen idé att bråka med henne när hon blir sådär..

Får hoppas det går bättre imorron :)


Tequila red jag på en stoor täckt, som jag inte ridit på förr :)

Gick väl lite sådär, jag var trött och Tequila ville inte riktigt sammarbeta..

Så ingen idé att bråka med henne häller utan raca av henne sen skritta jag av henne :)

Hoppas att det går bättre även där imorron :D




Puss och godnatt :*

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards