eliinswiing

Alla inlägg under september 2011

Av Elin S - 2 september 2011 20:38

Har super ont i halsen, är hes och snyter o snyter,

hjälper fasiken inte!

Förkyld!

Kul, eller nåt sånt!

Helgen blir nog ganska slapp får se om jag o lisa hittar på något!

Snart blire familjemyys framför tv:n!


Btw, vad tycker ni om headern?

Nu slipper ni den förra som bara var tillfällig o väldigt ful!

(enligt mej)

Den här var väll inte heller värsta "wow" men den funkar!


Ligger iaf i soffan med katten o myyser!


Får se om jag orkar blogga senare!

Är ju ändå sjuk!


Av Elin S - 2 september 2011 20:04

vågar bara blogga på den här bloggen just nu eftersom det är en jätte snäll tjej som hjälper mej med designen på den andra!

Så jag vågar inte logga in på den utifall det blir så att när jag loggar ut så loggas hon ut och hon lägger ju ner tid på min blogg och då vill jag ju inte att nåt ska försvinna om jag råkar göra så hon loggas ut!

Så nu blire bara den här bloggen!

Fast bara tills imorron, sen bire båda igen!



Och fick nyss veta en rolig sak!

Jag vill ju köpa ett par tretorn advance men eftersom folk sagt att

man inte ska få tävla i dom f.r.o.m 2012 eftersom klacken är förliten så tänkte jag köpa ett par andra men nu äre så här att det var en tjej som fråga svenska ridsports förbundet om det här och dom sa att det inte stod någonstans i TR att det var förbjudet att tävla med tretorn!

Så nu kan jag köpa dom!  

Ska bara spara lite pengar först!

Av Elin S - 2 september 2011 06:34

Sitter här nu med frukost  

Hehe, när men ska snart klä på mej sen packa,

ge hästarna sen skola..!

Har idrott första timmen!


Men vi hörs mer senare!  

Av Elin S - 1 september 2011 21:10

gud vad underbara ni är!

Har haft bloggen några timmar och redan 15 besökare!

Lovely!


Ska iaf snart ut till hästarna och ge dom kvällsmat,

sen packa tills imorron sen ringa pappa sen lägga mej 


Nu ligger jag iaf i soffan med katten och

ör typ as trött!


Hehe, men får se om jag orkar uppdatera nåt mer idag men det tror jag inte!

Så vi hörs antagligen imorron!


Av Elin S - 1 september 2011 20:15

Jag är en tjej på fjorton år,

jag har en kanin, en katt och 3 hästar!

På fritiden rider jag två av hästarna,

är med kompisar, lyssnar på musik och bloggar! 

Jag bor med min pappa och min lillasyster,

på en gård typ mitt i ingenstans!  

Jag har även en storebror och en storasyster.

Hitills har jag bara tävlat lite grann men

ska snart (n ä s t a  s ä s o n g) sattsa lite mer!

Min c-ponny är tillsalu..  

(e f t e r s o m  j a g  ä r  f ö r  l å n g)

När hon är såld så ska jag köpa en d-ponny!


Iaf om ni vill veta mer om mej eller mina djur så fråga bara på!

Av Elin S - 1 september 2011 20:07

Kände att det var dags att fixa ny blogg!

En som jag fattar nånting av! 

Kommer ha kvar min "gamla" blogg och fortsätta blogga på den oxå,

men tyckte att jag behövde lite nytt så, ja då får det bli två bloggar!

iaf så hoppas jag att ni ska gilla min blogg o att ni kommer tillbaka! 


Ja så här ser jag ut, ungefär! 

Bli inte rädd för mej nu bara!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards