eliinswiing

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Pasadena :)

Av Elin S - 19 oktober 2011 06:53

Vaken och påklädd nu :)

Tänkte berätta om passet med pasadena igår ;)


Framridningen gick bra, red fram på en mörk utebana (dom fick inte på lampan och jag orkade inte hoppa av..)

även att det öste ner regn, hehe men hade regn tät jacka och ridtäcke :D

Så blev nästan inge blöt :P


Iallafall så gick framridningen bra, hon lysnade tillbaka, grammåt och blev lös och bra :D!


Sen när vi kom in övade jag halter medans jag väntade på att vi skulle börja :)

Skritt-halt,

trav-halt,

galopp-halt.

Funkade bra och hon lyssnade riktigt bra :D


Kan ju säga att vi övade sånt under lektionen, men på rakt spår(jag gjorde på volt, på uppvärmningen) så det gick bra till en början men sen började hon hänga sej i bettet och vi fick en dragkamp varje gång vi skulle sakta av.. Inte så kul men sånna dagar ska man ju oxå ha.. :)


Nu vet jag det och får helt enkelt träna på det nästa gång jag rider henne, trots allt 4:e gången jag sitter på hästen :D


Bild från förra veckan när vi hoppADE :)  

 
 
Ingen bild

sandra

19 oktober 2011 09:36

hej sötnos.jag är ledsen för att jag inte var med under hela lektionen.jag levererade spokie till ida å tina halvarsson,men jag hoppas du vill fortsätta rida henne på lektion om du vill :-) <3 jag tycker du är så duktig kramar i massor å tack för igår.

Elin S

19 oktober 2011 15:37

HejsanSvejsan!
Det gör inget, hoppas han trivs där! :)
Klart jag vill :)
Tackartackar :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3!

Av Elin S - 31 oktober 2011 20:13


 

Av Elin S - 31 oktober 2011 19:33

alla checkar in HÄR!  

Av Elin S - 29 oktober 2011 08:15


Var så himla lycklig i går på promenaden med Medina, Molly fick oxå följa med en sväng sammtidigt :)   Verkligen nköt gjorde både jag och dom :)       ...

Av Elin S - 28 oktober 2011 15:14


Sitter med katten och äter kakor för fulla muggr Cx   Har sånna skuldkänslor och det är bland det värsta jag vet, att ha skuldkänslor för något man har gjort fast man kanske inte borde/ eller för att man inte gjort sånt som man borde..   Blan...

Av Elin S - 28 oktober 2011 14:15

Om fem minuter slutar jag, och då får jag HÖÖÖÖSTLOOOV! Fast antagligen har vi slutat 5 minuter tidigare, så då kke jag sitter i nån koridor...?   Inte fanvet jag :P   haha, ja som ni förstår är detta tidsinställt och helt onödigt och ointr...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards