eliinswiing

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Elin S - 6 oktober 2011 19:59

Värsta soft att vi har studje dag imorron så vi är lediga från skolan såå min helg börjar....NUUU!  

Så j*vlaa soft!

Dock ska morgon dagen börjas med massa plugg, vilket är mindre soft-.- 

Sen, lite mer mitt på dan så ska kke jag och Lisa knäppa massa höstbilder, och jag planerar att se ut ungefär så här  

 

Sen ska jag även städa klart tummet, är bara liite kvar nu  

Sen får vi se när jag får min månadspeng av pappa, ska se om jag får dubbel denna månad då jag inte fick någon förra månaden     

Perfekt nu när vi nästa helg ska på konfa läger, dock bara en natt men ändå    

Då ska det bli till att köpa massa mumsigt 

 

Men nu ska jag mysa med familjen framför tv men först ska hätstarna matas   

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards