eliinswiing

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Elin S - 19 oktober 2011 15:37

Hemma nu, hästarna har fått mat :)

Ska byta om nu och rida, blir dressyr för både Tequila och Medina idag :D


Har inte så mycket att skriva om men aa :)


Ni är riktigt dåliga på att kommentera :(

får ingen blogglust om ni inte kommenterar ju...:(

 

Av Elin S - 19 oktober 2011 06:53

Vaken och påklädd nu :)

Tänkte berätta om passet med pasadena igår ;)


Framridningen gick bra, red fram på en mörk utebana (dom fick inte på lampan och jag orkade inte hoppa av..)

även att det öste ner regn, hehe men hade regn tät jacka och ridtäcke :D

Så blev nästan inge blöt :P


Iallafall så gick framridningen bra, hon lysnade tillbaka, grammåt och blev lös och bra :D!


Sen när vi kom in övade jag halter medans jag väntade på att vi skulle börja :)

Skritt-halt,

trav-halt,

galopp-halt.

Funkade bra och hon lyssnade riktigt bra :D


Kan ju säga att vi övade sånt under lektionen, men på rakt spår(jag gjorde på volt, på uppvärmningen) så det gick bra till en början men sen började hon hänga sej i bettet och vi fick en dragkamp varje gång vi skulle sakta av.. Inte så kul men sånna dagar ska man ju oxå ha.. :)


Nu vet jag det och får helt enkelt träna på det nästa gång jag rider henne, trots allt 4:e gången jag sitter på hästen :D


Bild från förra veckan när vi hoppADE :)  

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards