eliinswiing

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Elin S - 8 oktober 2011 20:39

       

Ett litet smakprov bara :)

Av Elin S - 8 oktober 2011 17:19

Som rubriken lyder så fick jag plötsligt enormt tråkigt...


HAr iaf varit ute och knäppt kort med Lisa ett bra tag :)

Knäppte massa höst bilder :D


Smakprov kommer senare men dom flesta kommer imorron då jag inte kan updatera så mycket eftersom jag är på stallet nästan hela dagen :)


Nu sitter jag ialla fall och väntar på att Elin ska komma :)



Tråkigt inlägg men det får ni stå ut med! :*

Av Elin S - 8 oktober 2011 10:28

Vinnaren av min lilla tävling blev.....


EMMA FRISK! 

Kan dock inte länka henne då hon inte har blogg men alla kan ju kolla in henne på FB?


EMMA FRISK:

En suuuper tjej som jag alltid har roligt med, ialla fall har jag haft det hitills :D

En tjej som jag gick med i dagis men när vi börja skolan så skiljdes vi..

Men när vi börja sjuan så hamna vi i samma klass och började vara med varandra lite halvt :)

Men när Ella (min dåvarande kompis) och jag började bråka och hon bytte skola så började jag vara med Emma och Felicia och så började det väl?

We are taxihomies :D

Haha, men många minnen, typ som när vi sov i din farmors(?) stuga och dom där konstiga "alien" människornna var där, alla samtal under den kvällen, grym kväll :D

En tjej som alltid finns där, som har grym humor :')

 Super snäll,super söt och stört skön tjej! :D

       And now she'll gonna kill me :O
Ooops! ;)


Haha :DPuss på dej :*



BTW, detta var mitt 101:första inlägg :D

Av Elin S - 8 oktober 2011 09:59

Kör på Hilda's lilla tävling!


Den som komenterar FÖRST får en länkning och jag skriver vad jag tycker om dej! :D

I ett eget inlägg :D


 

Av Elin S - 8 oktober 2011 08:33

Uppe med tuppen redan klockan sju jag 

Duktigt, eller vad tycker ni?

Men bara för att pappa ska fixa med ledningarna så då får vi inte häva vatten i ledningarna på hela dan...

Så då måsta jag duscha innan klockan åtta.



Senare idag kommer Elin Rooth upp och rider Tequila 

   Elin och hennes förra ponny Sweet Tilly.     Elin och Tilly på hemma tävling!  


Men vet inte riktigt när hon kommer så medans jag väntar på henne så ska jag plugga.


Så more update later! 

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Skapa flashcards