eliinswiing

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Dåligt...

Av Elin S - 19 september 2011 17:46

Dåligt med uppdatering här, jo jag vet!

Men en dag utan bloggning behövdes kan jag ju säga,

även om ni är bäst   


Men nu ska det uppdaters, har lite olika saker att skriva om.

Så håll utkik, ska även försöka förvarna er nästa gång jag inte kommer att uppdatera!


Iaf så var det tävling på hemmaplan igår men jag var bara funktionär,

stod på banan och knäppte kort, var även hästskötare :)


Sen fick jag stå på framhoppningen,

och alla skötte sej bra där.


Massa duktiga ekipage, och måste bara säga att vi DKRSare har duktiga ryttare!

Så stort GRATTIS till alla som tävlade!


Tänkte stanna hemma idag men i sista sekund så bestömde jag mej för att gå till skolan,

vill stanna hemma imorron oxå men då är det ju ridning på kvällen och det vill jag ju inte missa så då måste jag ju pallra mej iväg till skolan ändå...

Vill kurera mej så jag blir riktigt frisk nu!


  Jag funderade på att beställa licens så att jag och Tequila kan vara med på hemma dressyren men känns onödigt att beställa licens för att tävla en gång, så vi tränar och tävlar klubbtävlingar iår så satsar vi nästa säsång istället 


Även Medina ska kke få vara med på dom två återstående klubbtävlingarna för året?

Skulle ju vara kul om båda får vara med och visa upp sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3!

Av Elin S - 31 oktober 2011 20:13


 

Av Elin S - 31 oktober 2011 19:33

alla checkar in HÄR!  

Av Elin S - 29 oktober 2011 08:15


Var så himla lycklig i går på promenaden med Medina, Molly fick oxå följa med en sväng sammtidigt :)   Verkligen nköt gjorde både jag och dom :)       ...

Av Elin S - 28 oktober 2011 15:14


Sitter med katten och äter kakor för fulla muggr Cx   Har sånna skuldkänslor och det är bland det värsta jag vet, att ha skuldkänslor för något man har gjort fast man kanske inte borde/ eller för att man inte gjort sånt som man borde..   Blan...

Av Elin S - 28 oktober 2011 14:15

Om fem minuter slutar jag, och då får jag HÖÖÖÖSTLOOOV! Fast antagligen har vi slutat 5 minuter tidigare, så då kke jag sitter i nån koridor...?   Inte fanvet jag :P   haha, ja som ni förstår är detta tidsinställt och helt onödigt och ointr...

Presentation


Jag är en tjej på 14 år som har ridit hela livet :)
Här får du följa min vardag med mina djur :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om headern?
 BRA!
 Rolig
 Tråkig
 FUL!
 Borde vara andra färger..
 SUPER! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

http://i1036.photobucket.com/albums/a443/xquisitekissescustoms/Backgrounds/cute/cutebg3.png

Ovido - Quiz & Flashcards